Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


„Körte- leányzók” & ideális életstílus

2011.08.31


Főként a csípő, és a comb tájéka a zavaró szakasz. De nem követheted el azt a hibát, hogy testednek csupán az alsó részére koncentrálsz edzéskor! A jogging, súlyzózás, evezés egyaránt kitűnő a felső-, és alsó testrészeidnek! Elégetik a kalóriát, és csodaszép alakot varázsolhatnak.

 

Már jó a kondíciód?

Próbáld ki a változatosságra épülő tréninget: például kocogásnál tarts két perces sétát, majd ismét futás következik, az egész mindössze 20 percen át tart. Másik tipp: a fitnesz- stúdióban cseréld folyamatosan az eszközöket, és hagyd, hogy egy tréner dolgozza ki számodra az edzéstervet!

 

Amit ne tegyél meg: ha kezdetben csupán a felsőtestednél hatásos a tréning, és az alsó testrészeid nem igazán javultak, akkor se add föl! A „körte- típusok” sajnos a legnehezebb helyzetben vannak. Bonyolult, és rögös út vezet a kívánt hatás eléréséhez, de egy meghatározott pontnál leadják a fölös kilókat, például ha a fitnesz- stúdióban rendszeresen közép-, vagy magas intenzitással végzik a gyakorlatokat.

 

 

Hogyan táplálkozz egészségesen?

Építs föl egy étrendet a D vitaminnal teli halra alapozva: gazdag az omega- 3- zsírsavakban, amelyek nem tesznek kövérré.

 

Szoktasd magad apró trükkökhöz, amelyekkel kikerülheted a kalóriákat! Kezd a salátával, a nassolásnál mandulát, vagy mogyorót fogyassz, a főzésnél mondj le a sültekről!

 

Amit el kell kerülnöd!

Ne igyál túl sok kávét! Ehelyett inkább zöld teát részesíts előnyben, amely serkenti a vérkeringést.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.