Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Életmódtippek „homokóra- nőknek”

2011.08.31


Optimális tréning: az alma- típusra illő javaslat itt is érvényes- ne mondj le a kitartásra fókuszáló tréningről! A tested hajlamos raktározni a zsírt, főként a fenék, és a comb tájékán. De ne eddz túlságosan sokat! Aki gyorsan veszíti el kilóit, az sebesebben is veszi föl azokat. Nőies domborulataid egyensúlyban való tartásához leginkább a két kritikus testrészre, és a karra vonatkozó gyakorlatokat végezz!

 

 

Amit nem szabad megtenned: a futás nem igazán neked való, mert a térded, bokád, és a hátad igencsak lestrapálhatod ezzel. Tipp: biciklizés, vagy úszás. Ezáltal mérsékelt intenzitással növelheted kondíciódat, és elégetheted a kalóriákat.

 

 

Hogyan leszel fit?

Tudatosan, avagy: ügyelj pontosan arra, mit fogyasztasz. Ha takarékosan bánsz a zsírokkal ( vaj, cukor, hús, kolbász), akkor nem fog rád rakódni az alattomos zsírpárna.

Számodra a klasszikus mediterrán konyha kitűnő választás: sok zöldség, hal, és sovány baromfi- termékek.

 

 

Amit el kell kerülnöd!

A radikális diéták nem neked valók- nem illenek a homokóra- típusoknak. Számodra, csakúgy mint az alma- hölgyek esetében, fennáll a lehetősége a jo-jo effektnek. A legjobb út a súlycsökkentés eléréséhez: a szénhidrátról 17 órán át lemondani, és az étkezési szokást hosszú távon átalakítani.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.