Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Táplálkozási-, és edzési javaslatok fiús testalkatú lányoknak

2011.08.31


Akármit edzhetsz, amihez csak kedved van. Ami lényeges: a gyakorlatok terjedjenek ki az egész testedre! Figyelem- a maratoni futás, vagy intenzív vérkeringés- tréning (minden, ami extrém), még vékonyabbá tesz!

Ha a vállak, és a fenék tökéletesebbé tételéért küzdesz: step- aerobic, vagy kickbox a neked való! Felváltva futhatsz még a friss levegőn, és úszhatsz a medencében! Ha a sport nélkül nem tudsz élni, squash javasolt, szuperül fog hatni a kondíciódra!

 

 

Amit nem szabad megtenned: sose mondj le a bemelegítő gyakorlatokról! A csontozatod relatív könnyed. Az izmok tréning előtti megnyújtása rendkívül fontos a számodra, csökkenti a sebesülés esélyét, és erősíti az izmokat.

 

Hogyan egyél, hogy fit legyél?

A fiús testalkatú lányoknak túlságosan gyorsan megy végbe a zsírégetés- ügyelned kell arra, hogy elegendő kalóriát vegyél magadhoz, különben nem tudod felépíteni az izmaidat!

 

 

Amit el kell kerülnöd!

Ne csak gyorséttermi ételeket fogyassz! A vékonyabb testalkat sem engedhet meg mindent magának. Ugyanúgy ügyelned kell az egészséges étrendre, mint súlyosabb nőtársaidnak. A szárított gyümölcs kiváló snack, illetve a naponta többször, de kisebb adagokban való étkezés is, ezáltal megőrizheted energiaszintedet.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.